dimecres, 2 de juliol del 2008

LOS CRONOCOÑOS


Un empestat i pedra foguera ha quedat demà amb un dels més grans poetes vius de la nostra llengua. Un d'aquests "genis que escriuen": s'ha de reivindicar abans que formi part ell també de l'eternitat. Ahir vaig anar a veure LOS CRONOCRÍMENES: qui vulgui cinema complex, científic i intel·ligent, un cinema diferent, el convido a anar-hi o, en tot cas, que m'ho digui quan me la compri en DVD quan surti d'aquí uns mesos: ja està a la llista meva de compra JA PERÒ JA! Me va agradar molt. Estic en camí a punt d'anar a donar menjar a les gallines i regar domatigueres, pebreres, cebes enterrades i tendres, cogombrols i carabassons: l'espectacle sol ser fascinant, contemplar la fugida del sol mentre dónes vida vegetal i mineral a aquestes coses que després t'alimenten l'esperit. I veient que sóc incapaç d'escriure poesia (sí, Galan, ja sé que l'altre dia en vaig fer un pel blog de'n Cervera, però per a mi fer poesia implica estar involucrat en un projecte arquitectònic de connotacions immenses dins l'esperit, i res d'això està prenent forma) ja he començat a donar cos (mental) a una novel·la que fa temps estic redactant dins del cervell: es titularà ELS ALBONS (Pau, hem de xerrar!) i en setembre estarà acabada: una novel·la sols es pot escriure en estiu, quan brolles de suor damunt la cadira i les paraules fugen de tu com si sortissin de ta pell. Amb el fred els mots queden a dins "i tots vivim dins les coses"... M'en vaig a donar vida a la terra. I sí, ja sé que ni la imatge ni el títol d'aquest post no tenen res a veure amb res, però segur que tots ho heu llegit... ITADAKIMASU!
lord alorda

5 comentaris:

Pau de sa Punta Grossa ha dit...

Ets tan tan puta, que les gallines et reivindicaran.... que quedis en el corral fent de gallet, eheh


(PAu, em de xerrar!) Idò!

eduard ha dit...

jaume, amic, celebro el teu esperat retorn a la pesta. he enyorat la teua presència. felicitats, no perdis més avions.

j.t. ha dit...

BAH, on es fiqui la boda de tuya...

eduard ha dit...

voto per tuya, tbé

eduard ha dit...

voto per tuya, tbé