dimarts, 29 d’abril del 2008

COTORRES INFLADES (AL·LÈRGIQUES AL POL·LEN)

Tot l'any és primavera
però ara més que mai!

Això és un desgavell!

JA HEU ENVIAT LA CARTA A BLAI BONET?
JO DEMÀ ENVIO LA MEVA, DESTÍ: SANTANYÍ!

DESTINATARI: BLAI BONET I RIGO, POETA...

els mugrons volen i s'enfilen
els escotes comencen a aparèixer entre les sales dels sostens
i els paquets comencen a dissimular-se!

JOANTO diu "Hem de salvar Catalunya de la paràlisi!"

Pau Castanyer i Joan Tomàs Martínez
han aparegut a la ràdio Ona Mallorca per parlar
de pedra foguera i pesta poètica.

Reconec que estic un poc agobiat (traduccions, Miquel Bauçà, pedra foguera, prest LLIBRE DEL SILENCI) però estam en un moment efervescent, amics amigues meus meves.

Laia, encara estic esperant que me diguis què passa amb els donkeys...
Me tens abandonadíssim!

demà horiginal
na Sibba encara canta STAND BY ME
quina dolça!

ale
fins ara


proposta: cremar Barcelona definitivament dia 22 de maig des de l'horiginal.
Qui s'apunta a la foguera definitiva?


Lord Alorda

1 comentari:

Pau de sa Punta Grossa ha dit...

Ningú no s'apunta a res, tothom està desganat!