dijous, 17 d’abril del 2008

deSídida

He decidit que em quedo
que aquí hi sóc feliç
que m’hauràs de treure del llit
per força, amb una grua,
o entre tres;

que jo no escanyo
que jo no enganyo

que no me’n vull endur res,
que no faré fotos
ni et posaré un anell
quan, mentre dorms,
dius el meu nom;

que no et vull veure de vell,
que no ompliré l’armariet
del lavabo de potingues
ni encapsaré els meus llibres
o els barrejaré amb els teus;

que m’escoltaré els teus discos
quan siguis a la feina
o no estiguis despert,
que no et faré servir la gilette
ni la pinta, perquè no em pentino;

que no t’escombraré els cabells
ni et deixaré la tovallola,
que tu i jo només follem,
que no em compraré un pijama
i et plegaré els calçotets;

que jo no planxo
que jo no marxo

que escriuré poemes als altres
prò a tu mai no et diré t’estimo
quan em puguis llegir els llavis
des del mirall,
o de prop, ni de lluny;

i que fumo.

Ho he decidit, i punt.



Laia Martinez i Lopez
dir-set d’abril del 2008

7 comentaris:

Joan Tomàs ha dit...

Qui vigila la vigíla dels amants?

Professor Howdy ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Joan Tomàs ha dit...

Que ha passat amb el comentari eliminat? Era ofensiu?

Pau de sa Punta Grossa ha dit...

Qui ha posat què al comentari suprimit? En Joanto i jo som molt xafarders!!!

Laia, així. Els homes són per llançar? Tots?

Besades

O. ha dit...

Genial!

jpodrit ha dit...

Açò me recorda aquella tonada de Siniestro Total:

Yo soy un hombre objeto
Tu una chica boomerang

Ah, quins temps... (autopregunta: la cançó o ser un consolador que fuma i resa?)

Ejacular emocions precoçment: dir "t'estimo" abans de temps i que ella no es quedi satisfeta?

Lord Alorda ha dit...

Ets una caparruda...
T'hem de dir Laia, Paco o Lady Chambers?

Bob Dylan plora a l'altra banda de l'harmònica.

Què deia el comentari censurat?
Qui l'ha escrit?
Cagondei
que morin tots els/les dictadors/es
i censuradors/es!!!

Una vagina és una casa de carn.

Lord Alorda